درخواست جذب سرمایه

استارتاپی که می‌خواهد تا سال ۲۰۲۱ از بیمار شدن ۱ میلیون نفر جلوگیری کند

حوزه سلامت از بخش‌های بسیار هزینه‌بر است و فقط در امریکا در سال ۲۰۱۷ هزینه‌های سلامت ۳.۵ تریلیون دلار بوده است. بنابراین برای کاهش این هزینه‌ها باید روی اقدامات پیشگیرانه تمرکز کرد.

یکی از استارتاپ‌هایی که در راه پیشگیری قدم گذاشته Current Health است. این استارتاپ پلتفرمی مجهز به هوش مصنوعی برای مراقبت‌های از راه دور است که توسط ابزارهای پوشیدنی و بی‌سیم، علائم حیاتی را چک می‌کند. این پلتفرم به ارائه‌کنندگان مراقبت‌های سلامتی اطلاعات بهنگامی برای تصمیم‌گیری‌های آگاهانه و به موقع می‌دهد.

این پلتفرم با رصد کردن وضعیت افراد، تصویر کاملی از وضعیت سلامت آن‌ها را ارائه می‌کند. اما دنبال کردن وضعیت افراد، داده‌های زیادی هم تولید می‌کند و اینجاست که علوم داده‌ی پیشرفته این تیم به کمکشان می‌آید.

این استارتاپ در سال ۲۰۱۵ در اسکاتلند شروع به کار کرد و اخیرا ۱۱.۵ میلیون دلار در سری A  جذب سرمایه کرده است. Current Health قصد دارد تا سال ۲۰۲۱ از بیمار شدن ۱ میلیون نفر پیشگیری کند.

یکی از سرمایه گذاران خطرپذیر این شرکت معتقد است: Current Health می‌خواهد الگوی جامعه را از معالجات بیمارستانی به مراقبت‌های جامعه محور تغییر دهد.

 

اطلاعات بیشتر را در سایت Techstartups ببینید.

 

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه جدید

نام ایمیل
دیدگاه