درخواست جذب سرمایه

استارتاپ لینک دهی عمیق «برنچ»

استارتاپ لینک دهی عمیق برنچ

استارتاپ لینک‌دهی عمیق «برنچ» (branch) با جذب سرمایه‌ی  بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، به جرگه‌ی یونیکورن‌ها پیوست

برنچ استارتاپ لینک دهی عمیق

ارزش استارتاپ برنچ در راند D سرمایه‌گذاری با تزریق سرمایه‌ی ۱۲۹ میلیون دلاری به مرز ۱ میلیارد دلار رسید.  این شرکت چهارساله به برندها کمک می‌کند بین وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایلی لینک ایجاد کرده و نرخ رشد، نرخ تبدیل، مشارکت کاربر و نرخ حفظ مشتری خود را افزایش دهند.

لینک‌های عمیق لینک‌هایی هستند که به جای صفحه‌ی اصلی یک وبسایت، شما را به بخش خاصی از محتوای وب هدایت می‌کنند. آن‌ها محتوای وب یا ایمیل‌ها را به اپلیکیشن‌ها متصل می‌کنند. به این ترتیب وقتی با موبایل خود خرید آنلاین از سایتی انجام می‌دهید و روی لینکی کلیک می‌کنید به جای خود وبسایت به اپلیکیشن مربوطه هدایت می‌شوید. این شیوه سبب بهبود تجربه‌ی کابری می‌شود. در حالت عادی اگر اپلیکیشن نصب نباشد، لینک‌های برنچ، کاربران گوشی‌های هوشمند را به اپ‌استور هدایت می‌کنند به محض اینکه کاربر اپلیکیشن را نصب کند به لینک مقصد هدایت می‌شود.

برنچ تنها شرکتی نیست که روی تکنولوژی لینک‌دهی عمیق کار می‌کند. شرکت‌های دیگری هم هستند که از تکنولوژی مشابهی استفاده کرده و به بازاریابان کمک می‌کنند تا بفهمند اپلیکیشن‌هایشان از چه طریقی نصب می‌شود. اما تفاوت برنچ با این شرکت‌ها در بهنگام بودن اطلاع‌رسانی است. به مجرد اینکه شما اپلیکیشن را باز کنید، راه نصب شما اطلاع رسانی شده و آن‌ها شما را به صفحه‌ی مرتبط هدایت می‌کنند.

مدیرعامل این استارتاپ مدعی است که امکان رشد بسیار زیادی برای این حوزه وجود دارد و آن‌ها از این سرمایه برای رشد این پلتفرم استفاده خواهند کرد.

برنچ ۴۰ هزار اپلیکیشن با حدود ۳ میلیارد کاربر ماهانه تحت پوشش خود دارد. شرکت‌هایی چون «ایربی‌ان‌بی»، «آمازون»، «بینگ»، «پینترست»، «ردیت»، «اسلک» و بسیاری دیگر، از مشتریان این استارتاپ هستند.

این شرکت در ۶ راند جذب سرمایه مجموعاً ۲۴۲ میلیون دلار از ۱۵ سرمایه‌گذار دریافت کرده است.

منبع:

Deep-linking startup Branch is raising more than $100M at a unicorn valuation

 

https://www.crunchbase.com/organization/branch-metrics

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه جدید

نام ایمیل
دیدگاه