درخواست جذب سرمایه

تایوان چگونه موج بعدی کارآفرینانش را می‌سازد؟

در حالی که همچنان سیلیکون ولی در صدر عناوین حضور دارد اما قطب‌های تکنولوژی دیگری خصوصا در آسیا پاسیفیک وجود دارند که گام‌های بزرگی برای اکوسیستم استارتاپی خود برداشته‌اند. افزایش سرمایه‌گذار خطرپذیر، افزایش حمایت دولت و انجام اصلاحات، نیروی تازه‌ای به این اکوسیستم‌ها می‌بخشد و نسل بعدی کارآفرینان را تقویت می‌کند.

 

تایوان به طور خاص از آن کشورهایی است که با سرمایه‌های بزرگی که  جذب می‌کند پتانسیل کارآفرینی منطقه را افزایش می‌دهند. از سال ۱۹۸۰ تکنولوژی سبب رشد اقتصاد این کشور شد و این جزیره را به یکی از قطب‌های پیشرو در تولید تبدیل کرد. موقعیت جغرافیایی این جزیره کمک کرد که بتواند هم با اقتصادهای پیشرفته‌ی غربی و هم بازارهای در حال ظهور آسیایی مشارکت کند. امروز شهروندان تایوانی به پذیرندگان اولیه‌ی جدیدترین تکنولوژی‌ها معروفند.

 

بیش از ۸۵% از شهروندان تایوانی به اینترنت متصل هستند و ارتباط بیش از ۷۰% از آن‌ها از طریق یک ابزار هوشمند است. بخش بزرگی از جمعیت از طریق اینترنت خرید می‌کنند. ۴۸% از تراکنش‌های مالی‌شان با استفاده از موبایل انجام می‌شود و این رقم تا سال ۲۰۲۲ به ۶۱% خواهد رسید.

 

اگرچه جمعیت ۲۳.۵ میلیون نفری این کشور نسبت به دیگر بازارهای منطقه کم است اما عادت‌های مصرف‌کنندگان و آزاد بودن بازار هدایتش را آسان کرده است.

 

این مقاله را در سایت crunchbase مطالعه کنید.

 

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه جدید

نام ایمیل
دیدگاه