درخواست جذب سرمایه

«تاک‌دسک» نرم افزار مرکز تماس هوشمند

تاک دسک نرم افزار خدمات مشتری

«تاک‌دسک» ارائه دهنده‌ی نرم افزار خدمات مشتری یونیکورن شد

تاک دسک نرم افزار خدمات مشتری

تاک‌دسک (Talkdesk) ارائه‌دهنده‌ی نرم‌افزار ابری مرکز تماس، در راند B جذب سرمایه ۱۰۰ میلیون دلار بدست آورد. با این جذب سرمایه ارزش شرکت به بیش از ۱ میلیارد دلار رسید. این شرکت قبلاً ۲۴ میلیون دلار سرمایه جذب کرده بود.

تاک‌دسک که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای بهبود خدمات مشتری استفاده می‌کند، کسب‌وکارهای متوسط و شرکت‌های سازمانی را هدف قرار داده است. این شرکت، آی ‌بی ‌ام، دراپ باکس، استیچ فیکس و فارفچ را از مشتریان خود به شمار می‌آورد.

تاک‌دسک به شرکت‌هایی که مشتریان زیادی دارند و نیازمند پشتیبانی هستند کمک می‌کند تا مشتریانشان به بهترین شیوه‌ی ممکن با شرکت در ارتباط باشند. به این ترتیب وقتی مشتری با شرکت تماس می‌گیرد آن‌ها با استفاده از تاک‌دسک می‌توانند ببینند که مشتری چه محصولاتی خریده است، سلایقش چیست و شکایاتی که قبلاً داشته‌ در مورد چه بوده است. تاک‌دسک سابقه‌ی همه چیز را در اختیار شرکت قرار می‌دهد تا آن‌ها سریع‌تر بتوانند به مشکلات مشتریان رسیدگی کنند.

تاک دسک نرم افزار خدمات مشتری

امروزه مشتریان انتظار پاسخ های سریع و شخصی دارند و شرکت ها برای رسیدن به این سطح از چابکی به یک پلتفرم منعطف و ابری نیاز دارند. یکی از اعضای هئیت مدیره‌ی این شرکت معتقد است که سال ۲۰۱۹ سالی خواهد بود که مراکز تماس ابری عادی شده و تبدیل به یک قاعده می‌شوند.

تاک‌دسک در سال ۲۰۱۱ در پرتغال تاسیس شد و دارای دفاتری در سان‌فرانسیسکو و لیسبون است. با این سرمایه‌ی جذب شده این شرکت قصد توسعه دادن کار خود در انگلستان را دارد و همین‌طور سرمایه‌گذاریش را روی هوش مصنوعی دوبرابر خواهد کرد.

این شرکت تا به اینجا مجموعاً ۱۲۴ میلیون دلار سرمایه را از ۶ سرمایه‌گذار و در ۵ راند جذب کرده است.

 

 

منبع:

Talkdesk nabs $100M at more than $1B valuation for its smart call centers

 

https://www.crunchbase.com/organization/talkdesk#section-funding-rounds

 

 

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه جدید

نام ایمیل
دیدگاه