درخواست جذب سرمایه

این استارتاپ ارسال گل، خود را با SaaS متمایز کرد

گلفروشان افراد خلاقی هستند اما معمولاً شانس رقابت واقعی در دنیای دیجیتال را ندارند. اما فلوم سعی کرده تا این مشکل را حل کند.

فلوم، بازار آنلاین فروش گل و SaaS برای گلفروشان مستقل است. این استارتاپ نرم‌افزارها و ابزارهای مورد نیاز برای طراحی و ارسال دسته گل‌های زیبا را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. «الی» بنیانگذار این استارتاپ معتقد است وجود همین SaaS فلوم را از رقبا متمایز می‌کند.

او می گوید: «مانند بسیاری از رقبا ما هم به شبکه‌ای از گلفروشان متکی هستیم به طوری که می توانیم تحویل یک روزه داشته باشیم بدون اینکه با ریسک انبار کردن مواجه باشیم. اما به جای اینکه به گلفروشان بگوییم چه چیزی آماده کنند و چه چیزی را در انبار نگه دارند برایشان رابط کاربری ایجاد کرده ایم تا خودشان دسته گل‌های زیبایی را برای جامعه‌ی آنلاین ما طراحی، آماده و ارسال کنند.

استارتاپ ارسال گل

 

لازمه‌ی این کار این است که گل فروشان یک داشبورد مدیریتی داشته باشند تا موجودی ایجاد کنند، تخصیص دهند و مدیریت کنند و خود را با بازار گل هماهنگ سازند. نرم افزار همچنین ارسال‌ها را مدیریت و رهگیری می‌کند. اگر محصول نهایی منطبق با تصویر نبود مشتری پولش را پس می‌گیرد؛ ویژگی‌ای که بیشتر رقبا نمی‌توانند ارائه کنند.

فلوم نه فقط یک سرویس ارسال گل بلکه یک شرکت فناورانه هم هست. نرم‌افزار رقیب دیگری هم برای گلفروشی وجود دارد اما گلفروشان را به معنای واقعی مشتری محسوب نمی‌کند. فلوم درک این را دارد که برند و رابط کاربری به اندازه‌ی عملکرد آن اهمیت دارند.

فلوم باعث می شود گلفروشان در هزینه و زمان صرفه جویی کنند و مشتریان هم تجربه‌ی بهتری از محصول و دریافت آن داشته باشند»

این استارتاپ در سال ۲۰۱۶ پایه‌ریزی شد و به تازگی ۲/۵ میلیون دلار سرمایه‌ی بذری دریافت کرد.

 

 

منبع:

Floom, the online marketplace and SaaS for florists, receives $2.5M seed

 

 

 

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه جدید

نام ایمیل
دیدگاه