درخواست جذب سرمایه

الپلنتس استارتاپ ارسال غذای گیاهی

الپلنتس استارتاپ ارسال غذای گیاهی

استارتاپ ارسال غذاهای گیاهی «الپلنتس» ۷/۵ میلیون پوند سرمایه جذب کرد.

الپلنتس استارتاپ ارسال غذای گیاهی

الپلنتس (Allplants) استارتاپ ارسال غذاهای آماده‌ی گیاهی که در لندن قرار دارد، ۷/۵ میلیون پوند در سری A سرمایه جذب کرد. این مبلغ بیشترین میزان سرمایه‌ی جذب شده در سری A توسط یک کسب‌وکار گیاه‌خواری در انگلستان است.

الپلنتس با این فرضیه که داشتن یک رژیم گیاه‌خواری موثرترین راه برای کاهش ردپای بشر در طبیعت و بهبود سلامتی است، خدمات ارسال غذای خود را با هدف ایجاد سهولت در خوردن غذاهای گیاهی توسعه داده است. این استارتاپ غذاهای سالم و گیاهی سرآشپز را که نیاز به گرم کردن مجدد در خانه دارند برای شما ارسال می‌کند.

برای حفظ تازگی غذاها آن‌ها را یخ‌زده می‌کنند و ایده‌شان این است که در هر بار ارسال غذا شما شش وعده‌ی غذایی دریافت می‌کنید که هر وعده را یک یا دو نفر می‌توانند میل کنند. اینگونه مدل کسب و کار مقیاس‌پذیرتر  و ارسال غذا مقرون به صرفه‌تر خواهد شد. وقتی غذاها به دست مشتری رسید آن را در فریز نگهداری کرده و قبل از مصرف گرمش می‌کنند.

الپلنتس استارتاپ ارسال غذای گیاهی

از زمان راه‌اندازی این استارتاپ در سال ۲۰۱۷ ، بیش از ۲۵۰ هزار وعده‌ی غذایی در سراسر انگلستان برای علاقه‌مندان به غذاهای گیاهی سرو شده است و با داشتن بیش از ۷۰ هزار طرفدار آنلاین جنبشی را به راه انداخته‌اند.

الپلنتس از این سرمایه‌ی جذب شده برای گسترش دادن غذاهای آماده، افزایش رشد جامعه‌ی هدف و توسعه‌ی ظرفیت آشپزخانه‌ها با انرژی‌های تجدیدپذیر و انرژی زباله استفاده خواهد کرد.

بنیانگذار این استارتاپ می‌گوید: «اکثر مشتریانشان گیاه‌خوار نیستند؛ آن‌ها کنجکاوند و به دنبال راه‌های آسان و سالم برای بهبود زندگی پرمشغله‌ی خود می‌گردند. این سرمایه به ما کمک خواهد کرد تا جنبش گیاه‌خواری را تقویت کنیم.»

این استارتاپ مجموعاً ۸/۳ میلیون پوند سرمایه در ۲ راند و از ۷ سرمایه‌گذار دریافت کرده است.

 

 

منبع:

Vegan meal delivery startup Allplants is served £۷.۵M Series A funding

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه جدید

نام ایمیل
دیدگاه