درخواست جذب سرمایه

استارتاپ درمان از راه دور Parsley مدل جدیدی از درمان ارائه می‌کند

استارتاپ درمان از راه دور Parsley که در سال ۲۰۱۶ کارخود را آغاز کرده سرویسی است که به جای علائم بیماری روی ریشه‌ی آن تمرکز می‌کند. این استارتاپ در قبال دریافت حق عضویت ماهانه، خدماتی چون راهنمای تغذیه و سبک زندگی، آزمایش‌های معمول پزشکی و ارجاع به پزشک را به  اعضایش ارائه می‌کند.

 

مدیرعامل این استارتاپ می‌گوید ۶۰% از بزرگسالان آمریکایی حداقل یک بیماری مزمن دارند که ۹۰% از هزینه‌های خدمات درمانی را شامل می‌شود. عمده این بیماری‌ها ناشی از سبک زندگی و قابل پیشگیری هستند. مراجعه به متخصصین و نسخه پیچیدن‌ها و راه‌حل‌های موقتی این مشکلات را برطرف نخواهد کرد. ما به مدل جدیدی از درمان نیاز داریم که دست‌یافتنی است، مقرون به صرفه است و دلایل ریشه‌ای بیماری‌های مزمن را هدف می‌گیرد و به لطف تکنولوژی از همه جای دنیا در دسترس است.

 

اعضای این استارتاپ برای دریافت توصیه‌های پزشکی مجبور نیستند با پزشک یا مربی سلامت ملاقات شخصی داشته باشند. آن‌ها از طریق یک وب اپلیکیشن می‌توانند به پزشکشان پیغام دهند، قرار ملاقات رزرو کنند یا از طریق تماس ویدیویی با آن‌ها ارتباط بگیرند.

 

این استارتاپ مدعی است متخصصانش ۶۰% کمتر از خدمات درمانی سنتی دارو تجویز می‌کنند و بیش از ۲۵۰ دقیقه به بیمار زمان اختصاص می‌دهند. این عدد در حالت معمول ۱۹ دقیقه است.

 

این شرکت به تازگی اعلام کرد که ۲۶ میلیون دلار در راند B جذب سرمایه کرده و مجموع سرمایه دریافتی‌اش به ۳۶ میلیون دلار رسیده است. Parsley با این سرمایه، پزشکان بیشتری استخدام خواهد کرد، تیمش را بزرگ‌تر خواهد کرد و سرویس جدیدی گسترش خواهد داد.

 

اطلاعات بیشتر را در GeekWire ببینید.

مطالب مشابه

ثبت دیدگاه جدید

نام ایمیل
دیدگاه